Aktualności

  • Druga faza projektu opracowania i realizacji szkoleń z zakresu obsługi systemu obsługowo-sprzedażowego oraz sklepu internetowego jednej z wiodących firm telekomunikacyjnych w Polsce zakończona!

    02.2017

    W ramach projektu, realizowanego w oparciu o podejście Agile, dostarczono 5 godzin systemowych szkoleń e-learning oraz podręczniki dla 6 profili użytkowników. Dodatkowo zrealizowano dwa dni szkoleń stacjonarnych dla trenerów.

  • Usecase S.A. rozpoczęło prace nad projektem opracowania i dostarczenia instrukcji dla użytkowników systemu służącego do obsługi klientów kluczowych i procesów sprzedażowych!

    09.2016

    W ramach projektu dostarczane są instrukcje oraz krótkie filmy (tutoriale) przedstawiające obsługę opisywanych procesów sprzedażowych i obsługowych. 

  • Bezpieczeństwo w organizacji - szkolenie e-learning opracowane i zrealizowane!

    09.2016

    W ramach projektu dostarczono 4 godziny szkolenia, składającego się z lekcji omówieniowych z zakresu m.in. bezpieczeństwa informacji, bezpieczeństwa danych osobowych czy bezpieczeństwa teleinformatycznego.

  • Pomyślne zakończenie pierwszej fazy projektu opracowania i realizacji szkoleń z zakresu obsługi systemu obsługowo-sprzedażowego oraz sklepu internetowego jednej z wiodących firm telekomunikacyjnych w Polsce!

    06.2016

    W ramach projektu, realizowanego w oparciu o podejście Agile, dostarczono 1 godzinę prezentacji pracy w nowych systemach obsługowych i klienckich oraz dwa podręczniki użytkownika.

  • Usecase S.A. zakończyło projekt opracowania i realizacji szkoleń e-learning z zakresu systemu służącego do obsługi klientów i procesów sprzedażowych!

    07.2016

    W ramach projektu dostarczono 18 godzin szkolenia, składającego się z części omówieniowych i ćwiczeń praktycznych. 

  • Zasady prostego języka dla poprawy komunikacji z Klientem - szkolenie e-learning!

    02.2016

    Zakoczyliśmy projekt, który miał na celu uproszczenie sposobu komunikacji z Klientem tak, aby była ona prosta, przejrzysta, zrozumiała i przyjazna.
    W ramach projektu dostarczono ok. 80 ekranów szkolenia e-learning, w formie testu umiejętności posługiwania się prostym językiem w kontaktach z Klientami Naszego Klienta, jednego z wiodących w Polsce Banków.

  • Szkolenie e-learning ze świadomości zagrożeń wynikających z ataków APT zrealizowane!

    12.2015

    W ramach projektu przygotowano szkolenie e-learning w postaci animowanych filmów i scenek (case study) w stylu doodle, ilustrujących zagadnienie ataków hakerskich i związanych z nimi konsekwencji. 

  • Sukces projektu opracowania i realizacji szkoleń e-learning z zakresu obsługi systemów IT dla jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce!

    10.2015

    Projekt realizowany był w oparciu o podejście Scrum. W ramach projektu dostarczono 3 godziny systemowych szkoleń IT oraz szkoleń produktowych.

  • Druga edycja projektu opracowania i realizacji szkolenia e-learning dla jednego z czołowych Banków w Polsce, przygotowującego do zdobycia tytułu specjalisty z zakresu udzielania kredytów klientom korporacyjnym zakończona!

    08.2015

    W ramach projektu dostarczono 450 ekranów szkolenia e-learning, składającego się z 3 modułów tematycznych.

  • Nowy produkt USECASE SA! Praktyczna nauka i ćwiczenia umiejętności pracy w systemie IT od teraz będą o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze dla użytkownika.

    07.2015

    W ramach szkolenia dotyczącego obsługi systemu polisowego USECASE przygotowało i wdrożyło nowy produkt "Prezentacja 2.0", łączący w sobie cechy filmu instruktażowego (prezentacji pracy w systemie) oraz ćwiczenia praktycznego (praca własna użytkownika). Produkt spotkał się z dużym uznaniem użytkowników, którzy mieli okazję wykorzystać jego funkcjonalnosci podczas szkolenia.

poprzednia
1 2
projekt i realizacja: ibif.pl

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.